Zalety kalendarzy trójdzielnych

Kalendarze stanowią bardzo użyteczny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Mimo zwiększającej się liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest bardzo często wybierany. Warto więc dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.

Kalendarze – jakie odznacza się rodzaje?
Występuje kilka kluczowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim dobrze znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe a także składane na przykład bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny oraz znajdujący się pośród nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. Prócz tego, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To w znaczącym stopniu zwiększa efektywność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy wykorzystanych na ścianę wyróżnia się również kalendarze biurkowe, które mogą posiadać postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który również cieszy się dużym zainteresowaniem jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy lub indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta wykonywane są też kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a reklama firmy
Trzeba rozpocząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy upowszechnianiem. W tej roli bardzo dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie efektywność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto zatem wybierając gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może oczywiście ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku głównych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy oraz dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Dodatkowe informacje: kalendarz trójdzielny dla firm.