Budka telefoniczna do biura

Duże biura mają bardzo złą akustykę. Jeśli w takim biurze pracuje wielu pracowników, to przeszkadzają sobie nawzajem i wykonywanie zawodowych zadań jest wówczas bardzo trudne. Firmy prowadzące biura niedawno zaczęły odchodzić od tak zwanych przestrzeni open-space, ale nadal w wielu miejscach one funkcjonują i są bardzo dużym utrudnieniem.

Do takich dużych biur, w których jest bardzo zła akustyka przeznaczenie mają specjalne budki akustyczne. Te budki są specjalnie wyciszone i nie docierają do nich dźwięki z zewnątrz, ani także dźwięki wewnątrz nie są słyszane w przestrzeni biura. Tego rodzaju budki montuje się przede wszystkim w przestrzeniach open-space, gdzie pracownicy muszą posiadać sposobność wykonywania rozmów telefonicznych, a bez specjalnego wygłuszenia niczego ażeby nie słyszeli. Akustyka w biurze jest ważnym elementem, bo niektórzy pracownicy, zwłaszcza ci, którzy są zaliczani do grona słuchowców, mocno się dekoncentrują w hałasie i nie są się w stanie skupić na swoich zadaniach, a to może powodować usterki. Budka telefoniczna akustyczna, chociaż w pewnym zakresie poprawia norma pracy w takim dużym biurze. Znacząca większość osób przyznaję, że lubi pracować w dużych grupach, bo to koryguje kreatywność i umożliwia także nawiązywanie nowych znajomości. Kiedy jednak powinno się się intensywnie skupić, a hałas nam w tym przeszkadza, to praca w takiej dużej grupie może być niezwykle trudna. Budka akustyczna do biura jest sporym wydatkiem, ale niekiedy nie da się jej w żaden sposób zastąpić, bo w biurze nie można na przykład utworzyć remontu i utworzyć osobnych pomieszczeń dla pracowników. Czasami praca wręcz wymaga tego, żeby pracownicy mieli ze sobą nieustanny kontakt i żeby łatwo mogli przekazywać sobie informacje, a w takich warunkach niełatwo o prywatność i możliwość spokojnych rozmów telefonicznych. Po zastosowaniu budki sytuacja w biurze może się diametralnie zmienić, oczywiście na plus i różnice odczują nie tylko i wyłącznie pracownicy, ale też przełożeni, dlatego że ich ekipa będzie pracowała wydajniej, a liczba błędów popełnianych w pracy ulegnie zmniejszeniu, zatem nie będzie problemu z generowaniem dodatkowych i całkowicie zbędnych obowiązków.

Zobacz: akustyka w biurze.